Dyrektor wykonawczy przedstawił sytuację inwestorom. Mimo wysokich ocen i ciekawego konceptu, gra nie stała się sprzedażowym hitem.
Adam Kiciński z CD Projekt RED przedstawił inwestorom sprawozdanie ze sprzedaży najnowszej gry z wiedźmińskiego uniwersum. Niestety, Wojna Krwi generuje zarobki niższe niż oczekiwano. Dyrektor wykonawczy CDP RED przyznał:
Gra przemówiła do społeczności, co podwyższyło nasze oczekiwania dotyczące sprzedaży. Niestety, jak dotąd te oczekiwania nie zostały spełnione
Przyczyn niezadowalających wyników można szukać w sposobie dystrybucji. W dniu premiery tytuł był dostępny tylko na PC i to wyłącznie za pośrednictwem platformy GOG.COM. Zrozumiałe jest, że firma chce promować własny sklep, jednak nie ma co ukrywać, że ma on znacznie mniejszy zasięg niż Steam, będący dla wielu synonimem cyfrowej sprzedaży. Kilka dni temu gra pojawiła się także na platformie Valve, a w grudniu znajdzie się również na konsolach. Możliwe więc, że w dalszej perspektywie Wojna Krwi znajdzie więcej nabywców i będzie rozpatrywana jako sukces.