Gra zapowiedziana 9 lat temu ma w końcu zostać wydana 16 października tego roku, jak wygląda i co będzie miała nam do zaoferowania?
Overgrowth to produkcja, która zawisła między bytem i niebytem na 9 długich lat. Mieliśmy wcielić się w antropomorficznego królika naparzającego inne uczłowieczone zwierzaki przy pomocy wschodnich sztuk walki.
Ewolucję gry na przestrzeni lat mogliśmy obserwować na kanale twórców, który prowadzą na yt- niemal 200 materiałów związanych z wojowniczym szarakiem stanowią dowód na to, że prace nad projektem cały czas trwały i nie zostały porzucone. Ponoć tak długi okres przygotowywania Overgrowth pozwolił na rozwinięcie systemu walki, stworzenie kampanii singlowej i wzbogacenie oprawy graficznej- pytanie tylko, czy to wystarczy?
Tuż po pierwszej zapowiedzi gra prezentowała się następująco:
Trzeba przyznać, że twórcy dostosowywali grę do upływających lat- tak prezentuje się alpha z 2012 roku:
A jak gra wygląda dzisiaj? Warto było czekać na rozkwit tego projektu? Oceńcie sami:
Zobacz również: „Life is Strange: Before the Storm” – drugi epizod zadebiutuje już za tydzień