EA przygotowało międzynarodową akcję, z polskim akcentem z okazji 20 lecia kultowej serii gier.
Przez ostatnie 20 lat twórcy The Sims z dumą zachęcali fanów do wyrażania siebie, zarówno w rzeczywistości, jak i w życiu wirtualnym. The Sims bez ustanku celebruje i zachęca graczy do pogrywania z życiem – od poszerzenia możliwości reprezentacji niebinarności płci i uhonorowania różnorodnych kultur z różnych zakątków świata aż po udział w zabawnych wyzwaniach związanych z mediami społecznościowymi.
W ramach najnowszej akcji promocyjnej w grze pojawiły się Simy wzorowane na międzynarodowych influencerach. Adam Zdrójkowski (Rodzinka.pl, The Voice of Poland), brytyjski YouTuber Joe Sugg, niemiecka YouTuberka i aktywistka na rzecz społeczności LGBTQ+ Melina Sophie, francuski piosenkarz Bilal Hassani oraz amerykańska piosenkarka i aktorka Vanessa Hudgens przygotowali krótkie spoty prezentujące próbkę kreatywnych możliwości w kształtowaniu wirtualnego życia Simów.
Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie serii The Sims. Prócz tego znajdziecie tam specjalną linię czasu pokazującą, w jaki sposób seria umożliwiała graczom przesuwanie granic od premiery pierwszej części.