Jeśli tak, to prawdopodobnie nasz Spartanin będzie miał pełne ręce roboty. A my dostaniemy kolejne odsłony serii!
W wywiadzie dla Game Informera Cory Barlog, dyrektor kreatywny w studiu Santa Monica, Grecja i mroźna północ to początek niszczenia panteonów. Niewykluczone, że kolejne odsłony serii doprowadzą protagonistę do walki z bogami z wierzeń Egipcjan lub Majów, a może i nawet innych krain.
Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ uważam, że naprawdę powinniśmy mieć dużo większe grono odbiorców. Chcę, żeby nasze gry dotarły do wielu ludzi; chcę, by rozpoznawalność God of War była na poziomie serii Uncharted i Assassin’s Creed. Zamierzamy rozwijać ten cykl na wielką skalę.
A swoje trzy grosze dorzuciła Shannon Studstill, szefowa studia Santa Monica:
W pewnym momencie stało się dla nas jasne, że nie wykorzystujemy w pełni potencjału tej serii. Mieliśmy fabułę, w której Kratos był „hardkorowym badassem”, lecz wydaje mi się, że ludzie zaczęli zadawać pytanie „Co dalej?”. Czułam, że aby się odrodzić cykl, potrzebuje wielu zmian.
Premiera „God of War” ma nastąpić w marcu 2018 roku i wiele wskazuje na to, że zawalczy o tytuł gry roku.