Dział Techniczny
Sekcja IT dba o to, by dostarczane Państwu usługi teleinformatyczne pozostawały na najwyższym poziomie. Helpdesk dokłada wszelkich starań, aby sprzęt i oprogramowanie, na którym dla Państwa pracujemy, działały nienagannie. Nam też czasem, trudno uwierzyć w to, że to wszystko robi jedna osoba!
Nie znalazłem w całym multiwersum solidniejszego informatyka. Można powiedzieć, że w ramach jednej pensji pracuje za dwóch! Czasem wpada w trans i mamrocze coś o nierównościach społecznych, redystrybucji dóbr, obaleniu kapitalizmu. Jakimś resecie – chyba urządzeń? Jestem gotów podjąć to ryzyko. Chłopak chodzi na terapię, każdy zasługuje na szansę.
Mam nieograniczony wgląd do wszystkich danych na serwerach, nośnikach i w chmurze. Nikt nie zauważył, że przyznałem sobie dostęp. Bazy danych, nagrania z monitoringu, kopie zapasowe, raporty, sprawozdania, historie wyszukiwania i przeglądania, hasła, zdjęcia dzieci i kotków. Nawet ułamek wystarczyłby, żeby pogrążyć i skompromitować całą tę firmę. Za długo bawili się w bogów. Ludzie muszą otworzyć oczy. Ludzie muszą wiedzieć. Ludzie muszą…
Na jakim systemie operacyjnym pracuje firma?
Windows 2000. Bez licencji. Ściągnąłem z torrentów.
W trosce o komfort i dobre samopoczucie naszego zespołu pomieszczenia biurowe sprzątane są minimum trzy razy w tygodniu.
W imię zasady “przez żołądek do celu rocznego” zadbaliśmy o dobrze zaopatrzone automaty z przekąskami, kantynę i wspólne śniadania dopasowane do potrzeb żywieniowych wszystkich pracowników. Nie lubimy nudy, eksperymentujemy z menu. Na koneserów napojów gorących w naszym pokoju socjalnym czeka piętnaście rodzajów herbat i kawa z ekspresu, którą doprawiamy certyfikowanym melanżem z odpowiedzialnych źródeł na Arrakis.