Wydawcą zostanie Cenega. Tytuł ukaże się w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej na konsole PlayStation4 oraz Xbox One w sierpniu. Za polską lokalizację odpowiada Larian Studio.
Po niesamowitym sukcesie gry w 2017 roku, w którym był to najwyżej oceniany tytuł na PC według serwisu Metacritic, BANDAI NAMCO Entertainment America Inc. i BANDAI NAMCO Entertainment Europe, we współpracy z Larian Studios, przeniosą „Divinity: Original Sin 2″ na konsole. Dzięki temu nowe rzesze żądnych przygód graczy będą mogły wyruszyć na wyprawę, która daje olbrzymią swobodę co do sposobu zwiedzania i działania.
„Divinity: Original Sin 2″ łączy gatunek RPG ze swobodą gry typu sandbox, zachęcając do improwizacji i eksperymentów, w których zasady są po to, aby je raczej naginać niż przestrzegać. Miejscem akcji jest świat Rivellonu, w którym gracze mogą iść gdziekolwiek, porozmawiać z kimkolwiek (żywym, martwym lub nie-ludzkim) i dokonywać interakcji z wirtualnym światem jak w żadnej innej grze fabularnej.
Tytuł zawiera sześć unikalnych postaci z ich oryginalnymi historiami, osobowościami i liniami questów. Konsolowi gracze z pewnością docenią nowy interfejs, przystosowany do gry na ich wybranych platformach zarówno w trybie współpracy online do czterech graczy, jak i dwuosobowym trybie współpracy z podziałem ekranu. Dodatkowe aktualizacje i funkcje zostaną ogłoszone w tygodniach poprzedzających premierę gry.