Można znaleźć mnóstwo materiałów marketingowych, takich jak logo, plakaty i tym podobne, porozwieszanych wokół Caesars Palace – studia próbują w ten sposób zachęcić wystawców do swoich filmów. Dzięki materiałom promocyjnym rozwieszonym w kwaterach konwentu, fani po raz pierwszy mogą przyjrzeć się marketingowi stojącemu za Aquamanem i Zaginionym Królestwem.
Logo kreowane jest na bańkę unoszącą się pod wodą, a tło plakatu stylizowane na głębokie morze – koszmar dla osób cierpiących na talasofobię na całym świecie.
A new poster for ‘AQUAMAN AND THE LOST KINGDOM’ is revealed at CinemaCon 2023. pic.twitter.com/hhv488ofkW
— Alfie’s Movie Hub (@alfiemoviehub) April 23, 2023
Momoa był obecny na CinemaCon 2022, aby pomóc promować ten sam film.
Tak wiele w to pracy włożyłem. Uwielbiam tę postać i to, co reprezentuje. Chcielibyśmy odwiedzić wszystkie te nowe, różne królestwa i poznać wszystkie te interesujące, nowe, różne postacie.
– powiedział Momoa o kontynuacji Aquamana
Do obsady, poza Jasonem Momoa, należą także m.in. Patrick Wilson jako Orm/Ocean Master – przyrodni brat Arthura z Atlantydy i były król Atlantydy, Amber Heard – księżniczka Xebel Mera, Yahya Abdul-Mateen II – mściwa Czarna Manta, Dolph Lundgren – ojciec Mery, król Nereus oraz Temuera Morrison i Nicole Kidman jako rodzice Arthura. James Wan reżyseruje kontynuację napisaną przez scenarzystę Davida Lesliego Johnsona-McGoldricka, na podstawie opowiadania Wan’a, Thomasa Pa’a Sibbetta i Momoa.
Film miał po raz pierwszy wejść do kin w grudniu ubiegłego roku, zanim został opóźniony do 17 marca. Warner Bros. ostatecznie zdecydowało się oddać tę datę Shazam! Gniew Bogów, przesuwając Aquamana do nadchodzącego grudnia.