FromSoftware i Bandai Namco nie przestają aktualizować ich nowej udanej gry. Elden Ring otrzymał kolejnego patcha. Tym razem słabsze buildy zadadzą więcej obrażeń, a NPC o imieniu Patches ma dla graczy nowe zadania. Najważniejsze zmiany prezentują się następująco:
- Dodano opcje wyłączenia automatycznego podążania kamery
- Dodano nowe misje i wydarzenia dla NPC o imieniu „Patches”
- Przyspieszono czas odnawiania się broni typu Colossal oraz zwiększono szybkość ataku
- Zwiększono obrażenia fizyczne zadawane przez broń typu Colossal
- Zwiększono obronę w mieczu Colossal, broni typu Colossal, wielkim mieczu, wielkim młocie, wielkiej siekierze, wielkiej włóczni i broni typu Halberd.
- Zwiększono obrażenia wielkiego miecza Grafted Blade
- Zwiększono obrażenia berła Devourera
- Zmniejszono efekt talizmanu GreatShield dla broni z wielką odpornością na blok
- Zmniejszono długość animacji Madness Afficted
- Zmniejszono czas odnowienia Madness
- Zwiększono ilość powrotu staminy i punktów fokusu na mniejszych poziomach
O wszystkich zmianach możecie przeczytać w tym miejscu. Elden Ring trafiło na PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One i komputery osobistego 25 lutego tego roku, otrzymało bardzo dobre oceny i sprzedało się jak świeże bułeczki. W końcu już tydzień temu twórcy informowali nas o 12 mln sprzedanych egzemplarzy. Gracie dalej w Elden Ring? A może teraz planujecie powrócić? Dajcie znać w komentarzach!