Firma chce przenieść do formatu mobilnego swoje popularne marki. Informator twierdzi, że kieszonkowy „Warcraft" mógłby być wzorowany na hicie od Niantic.
Zapowiedź Diablo Immortal na tegorocznym Blizzconie, nie spotkała się delikatnie mówiąc z entuzjastycznym przyjęciem fanów. Firma jest jednak innego zdania i zapowiedziała, że jej wszystkie marki zostaną w jakiś sposób przeniesione do formy mobilnej. Ciekawe światło rzucają na to rozmowy anonimowych informatorów z cenionym portalem Kotaku. Jeden z nich podkreśla, że zespół lubi i chętnie sięga po gry mobilne oraz chcą pracować nad mniejszymi projektami przeznaczonymi na smartfony i tablety.
Inni natomiast idą o krok dalej mówiąc, że wiele osób w Blizzardzie gra w niezwykle popularne Pokemon Go. Mało tego, w siedzibie producenta znajdziemy tzw. Gym (ukryty pod postacią słynnej figurki orka), o który codziennie ścierają się pracownicy trenujący Pokemony. Idąc za ciosem, zaczęto produkować mobilny spin off Warcrafta mający swą formą przypominać właśnie Pokemon Go. Według doniesień, ci którzy mieli z tytułem styczność, twierdzą, iż będzie od bardziej rozbudowany od gry Niantic. Pojawić mają się choćby silne mechaniki single player. Wieści te prezentują się naprawdę obiecująco, więc pozostaje czekać na ich potwierdzenie.