Wielkimi krokami zbliża się premiera kolejnej odsłony postapokaliptycznych looter shooterów. Firma Cenega przygotowało polski akcent w kampanii promocyjnej.
Borderlands 3 jest coraz bliżej. Z tej okazji wydawca gry udostępnił zwiastun premierowy, kondensujący to czego będą mogli doświadczyć gracze w trakcie zabawy. W skrócie: mnóstwo kolorowej rozwałki i zarys szalonej fabuły.
Ciekawie za to prezentuje się kampania promocyjna polskiego wydawcy, Cenega. Już wcześniej odbiegała ona od standardowych akcji, gdy dla uczestników Pol’and’Rock Festival zorganizowano darmowy dojazd specjalnym autokarem z Borderlands 3. Ponownie postanowiono uderzyć w muzyczne klimaty. Tym razem zaangażowano rapera Słonia, który udostępnił nowy teledysk inspirowany serią looter shooterów.
Premiera Borderlands 3 została zaplanowana na najbliższy piątek – 13 września 2019. Gra trafi na konsole Xbox One i PS4 oraz na komputery PC (początkowo będzie dostępna tylko w Epic Games Store). W późniejszym czasie tytuł pojawi się również w usłudze Google Stadia.