Code: To Jin Yong, to gra fabularna z gatunku RPG z otwartym światem, wykorzystująca możliwości silnika Unreal Engine 5 (UE5) zaadaptowana na podstawie powieści o sztukach walki („wuxia”), napisanych przez legendarnego autora Jin Yonga (金庸) i wydana przez Ming Ho Publications. Planowana na cały świat premiera Code: To Jin Yong będzie pierwszą grą z uniwersum Jin Yonga, udostępniając graczom rozległy, bogaty i zróżnicowany świat sztuk walki, bliski sercu wielu miłośników wuxia na całym świecie.
Gracze będą mogli odkrywać i zanurzać się w kultowym świecie sztuk walki stworzonym przez Jin Yonga. Dzięki pełnemu dostępowi do historii autora i postaci takich jak Yang Guo (杨过), Guo Jing (郭 靖) i Linghu Chong (令 冲), Code: To Jin Yong chce ożywić marzenia o wuxia pokoleniom, które wychowywały się na powieściach i niezliczonych adaptacjach telewizyjnych.
Gra tchnie życie w klasyczne historie, dzięki technologii najnowszej generacji i typowej dla Jin Yong ścieżce dźwiękowej, zapewniając graczom pierwsze w historii doświadczenie rozgrywki w 360 stopniach. Lightspeed Studios wykorzysta najbardziej zaawansowane na świecie narzędzie do tworzenia 3D w czasie rzeczywistym, aby uzyskać fotorealistyczną oprawę wizualną i wciągające wrażenia. Dzięki temu Code: To Jin Yong, w którym hiperrealistycznie oddane postacie ulubionych bohaterów pozostaną wierne oryginalnym powieściom i zachowają elementy wuxia, a jednocześnie zostaną dostosowane do współczesnej estetyki. W grze znajdzie się również wciągająca fabuła oparta na ulubionej przez fanów serii wuxia, przeplatana suspensem, tajemnicą i motywami eksploracji.
Miłośnicy efektów wizualnych z pewnością docenią Code: To Jin Yong, w którym wykorzystano takie technologie UE5, jak Motion Matching, Control Rig i Chaos, aby stworzyć świat gry wierny wyobrażeniom każdego miłośnika wuxia. Dzięki pomocy ekspertów od sztuk walki w początkowej fazie rozwoju gry, gracze mogą oczekiwać szczegółowej cyfrowej wizualizacji ich ulubionych ruchów w sztukach walki, która jest zgodna z ich opisami w oryginalnych powieściach, od ikonicznych póz aż do tego, jak każdy ruch przechodzi w inny.
Code: To Jin Yong zapewni płynną integrację motion designu z grą, dzięki czemu nie tylko będzie ona wyglądać olśniewająco, ale także stworzy interaktywne doświadczenie, dzięki któremu gracze będą mogli niemalże poczuć swoje ruchy. Code: To Jin Yong dzięki wsparciu UE5 i zaawansowanych technologii, takich jak fotogrametria i oprogramowanie do projektowania materiałów Adobe Substance, Lightspeed Studios cyfrowo wyrenderowało i starannie odtworzyło rzeczywiste miejsca z powieści Jin Yonga, w tym górę Huashan (华山), w najdrobniejszych szczegółach, takich jak dokładne wzory erozji. Aby uwiecznić kulturę wuxia Jin Yong w sztuce cyfrowej, Lightspeed Studios uruchomiło również projekt „Jin Yong Wuxia Landmarks”, w ramach którego zespół deweloperów będzie współpracował z partnerami w celu stworzenia cyfrowych renderingów reprezentacyjnych punktów orientacyjnych, a następnie odtworzenia ich w Code: To Jin Yong.
Nadchodząca globalna premiera Code: To Jin Yong ma miejsce w momencie, gdy Lightspeed Studios ogłosiło niedawno Lightspeed Universe, swoją wizję stworzenia ekosystemu, który połączy graczy i deweloperów na całym świecie w oparciu o wspaniałe historie, rozgrywkę i technologię najnowszych generacji. Aby wzmocnić swój globalny wzrost i rozwój w następnej dekadzie, Lightspeed Universe podejmuje strategiczne kroki w celu tworzenia wysokiej jakości, ambitnych otwartych światów opartych na oryginalnym IP. Z Code: To Jin Yong jako odważnym pierwszym krokiem w kierunku tworzenia gier opartych na oryginalnej własności intelektualnej oraz we współpracy z najnowocześniejszym w branży silnikiem UE5, Lightspeed Studios dąży do zapewnienia graczom na całym świecie jeszcze więcej emocji i wciągającej rozgrywki.