Warhammer Fantasy Roleplay – Archiwa Imperium Tom I.
Archiwa Imperium Tom I. to różnorodny zbiór artykułów opisujących Stary Świat wzdłuż i wszerz. Pierwszy tom skupia się na rasach, których obecność wzbogaca świat Warhammer Fantasy Roleplay. Tom I szczegółowo opisuje nowe lokalizacje, kariery i postacie niezależne, które idealnie nadają się do włączenia w następną przygodę WFRP.
Archiwa Imperium zawierają:
• Karak Azgaraz: Eksploracja krasnoludzkiej twierdzy, która choć widziała lepsze czasy, nadal trzyma się mocno w górach, które wznoszą się poza Ubersreikiem, na samym skraju Imperium.
• Krasnoludy Imperialne: Chociaż uważają Karak za swój prawdziwy dom, wiele krasnoludów nigdy nie postawiło stopy na ziemiach przodków, zamiast tego mieszkają w samym sercu Imperium.
• Klany Niziołków: Od Skelfsiderów do Thorncobble, od Rumsterów do Lowhaven, dowiedz się o bardzo rozbudowanych klanach niziołków.
• Przewodnik po Wielkim Hrabstwie Krainy Zgromadzenia: Dołącz do prostych ludzi Krainy Zgromadzenia i wybierz się na wielką wycieczkę po ich żyznej prowincji, jej farmach i wioskach, rzekach i lasach.
• Laurelorn: Zagłęb się w politykę, kulturę i zagrożenia, które nawiedzają tę starożytną kolonię elfów, położoną między Nordlandem a Jałową Krainą, która przetrwała do dnia dzisiejszego.
Warhammer Fantasy Roleplay – Wewnętrzny Wróg: Śmierć na rzece Reik
Śmierć na rzece Reik to druga część poprawionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej kampanii Wewnętrzny Wróg, jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Stworzony przez legendarnego pisarza WFRP, Graeme Davisa, jednego z oryginalnych scenarzystów kampanii. Wersja reżyserska zapewnia dodatkowe materiały, które zachowują cały nastrój i paranoję oryginału. Śmierć na rzece Reik kontynuują przygody od miejsca, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, zabierając bohaterów na wielką przygodę wzdłuż i wszerz niesamowitego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i ruchliwego szlaku handlowego do serca Imperium.
Wraz z przygodą ukaże się Niezbędnik Śmierci na rzece Reik, zawierający dodatkowe materiały urozmaicające rozgrywkę. Oba podręczniki ukażą się w Edycji Kolekcjonerskiej, wraz z ozdobnym slipcasem i pomocami dla graczy.
Warhammer Fantasy Roleplay – Wewnętrzny Wróg: Szara Eminencja
Szara Eminencja, prawdopodobnie najlepsza przygoda WFRP, jaką kiedykolwiek napisano. Rozpoczyna się w miejscu, w którym zakończyła się Śmierć na rzece Reik, zabierając Twoich dzielnych bohaterów z Altdorfu do miasta Middenheim, górującego miasta-państwa na północy Imperium, gdzie szykują się kłopoty i rozgrywa się gra o władzę.
Wraz z przygodą ukaże się Niezbędnik Szarej Eminencji, zawierający dodatkowe materiały urozmaicające rozgrywkę. Oba podręczniki ukażą się w Edycji Kolekcjonerskiej, wraz z ozdobnym slipcasem i pomocami dla graczy.
Warhammer Fantasy Roleplay – Middenheim: Miasto Białego Wilka
Middenheim: Miasto Białego Wilka przenosi graczy ze znanej Wielkiej Prowincji Reiklandu wprost w samo centrum wpływów i władzy kultu Ulryka w Starym Świecie. Middenheim znajduje się w samym sercu północnej części Imperium i jest idealnym miejscem na ponure i niebezpieczne przygody! Każda dzielnica rozległego miasta została szczegółowo opisana, z lokalizacjami, pomysłami na przygody oraz Bohaterami Niezależnymi, zbyt licznymi, by ich wymienić. Pięknie ilustrowana mapa, dostarczana zarówno w wersji dla MG, jak i dla graczy, pokazuje miasto w najdrobniejszych szczegółach. Potrzebujesz karczmy na Altmarket? Lombard w Kleinmoot? Szczegóły dotyczące Kislevskiej Ambasady? Middenheim ma wszystko, czego potrzebujesz.