Blumhouse i Universal wypuściły właśnie nowy spot telewizyjny Five Nights at Freddy’s , nadchodzącej adaptacji gry wideo, w której występują Matthew Lillard i Josh Hutcherson. Film jest coraz bliżej, a co tydzień pojawiają się nowe zwiastuny i spoty telewizyjne. Jedna z witryn fanów na YouTube – RattyCheeze – gromadzi spoty telewizyjne w małych antologiach, a kolejna została opublikowana wczoraj wieczorem. Cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne zawarte w nowym filmie pozwalają spojrzeć na mroczną i niebezpieczną stronę Freddy’ego, porzucając poczucie głupoty nieodłącznie związane z podgatunkiem horrorów z maskotkami.
Poniżej możecie zobaczyć spoty telewizyjne:
Film Blumhouse’a w dużej mierze opiera się na początkowej konfiguracji gry, w której ochroniarz jest oblegany przez złośliwą animatronikę z pizzerii. Oczywiście to trochę za mało; widzowie potrzebują czegoś więcej w przypadku adaptacji filmowej, więc cała historia została zbudowana wokół tego założenia. Oficjalne streszczenie filmu, które ukazało się wcześniej, zawierało więcej informacji na temat ról, jakie ludzie będą odgrywać, a także, dlaczego w ogóle znaleźli się w tej niepożądanej sytuacji.
Film opowiada historię Mike’a (Josh Hutcherson; Ultraman, seria Igrzyska Śmierci ), młodego mężczyznę z problemami opiekującego się swoją 10-letnią siostrą Abby (Piper Rubio; Holly i Ivy, Unstable ), prześladowanego przez nierozwiązane zniknięcie młodszego brata ponad dziesięć lat wcześniej
– wyjaśniono w zapowiedzi filmu.
Niedawno zwolniony i zdesperowany, aby móc sprawować opiekę nad Abby, Mike zgadza się objąć stanowisko nocnego ochroniarza w opuszczonej restauracji tematycznej: Freddy Fazbear’s Pizzeria. Jednak Mike wkrótce odkrywa, że u Freddy’ego nic nie jest tym, czym się wydaje. Z pomocą Vanessy, miejscowej funkcjonariuszki policji (Elizabeth Lail; Ty, Mack i Rita), nocne zmiany Mike’a doprowadzą go do niewytłumaczalnych spotkań z siłami nadprzyrodzonymi i wciągną go w czarne serce niewypowiedzianego koszmaru.
Five Nights at Freddy’s będzie można oglądać w kinach – oraz na Peacock – od 27 października. Prawdopodobnie w tym tygodniu lub wkrótce potem film będzie dostępny w sprzedaży na platformach cyfrowych.