Site icon Ostatnia Tawerna

Poznaj narzędzia mordu w „Dishnored: Death of the Outsider”

Premiera Dishonored: Death of the Outsider już niedługo. Twórcy sukcesywnie dzielą się przeróżnymi informacjami związanymi z tą grą. Tym razem padło na moce, sprzęty i gadżety.

Moce

Bille Lurk w przeciwieństwie do poprzednich antagonistów nie nosi znaku Odmieńca. Trudno się dziwić, w końcu chce go zabić. Zamiast tego bohaterka nosi artefakty powiązane z Pustką, z których czerpie moc.

Moce, podobnie jak w poprzednich częściach, pozwolą definiować swój styl gry poprzez ich odpowiednie kombinacje  czy sam sposób ich używania. Tradycyjnie więc mamy środek transportu, nazywany tym razem Przeniesieniem. Billie Lurk tworzy swój znacznik w wybranym miejscu, po czym w każdym momencie może zamienić się z nim miejscem. Podobnie więc jak moc Corvo, przeniesienie jest natychmiastowe, lecz sam znacznik może być aktywowany z jakiegokolwiek miejsca, co daje pole do taktycznych manewrów. 

 

 

 

 

 

 

Podobieństwo natomiast pozwoli nam ukraść komuś tożsamość. W odróżnieniu jednak od Opętania Corvo, Billie nie traci fizycznej postaci, a okradziona osoba cały czas jest obecna w świecie gry. Sama moc oferuje także większy wachlarz możliwości. 

Następną ciekawą, choć brzmiącą znajomo mocą Billie jest Wejrzenie. Pozwala ona zatrzymać czas, opuścić ciało, sprawdzić, co jest przed nią i ewentualnie przygotować lokacje na przyszłą walkę, np. umieszczając znacznik, dzięki wcześniej wspomnianemu Przeniesieniu.

 

Sprzęt

Miotacz woltaniczny prezentuje mechanikę kuszy z poprzednich części. Można go ulepszać, instalując do niego różne rodzaje amunicji, zabijającej jak i powalającej. Jeśli zastanawiacie się, czy jest coś do rzucania, to odpowiedź jest oczywista. Twórcy przygotowali dla nas granaty hiperbaryczne, które po rzuceniu wyzwalają ogromną energię, wyrzucającą przeciwników w powietrze. Od nas natomiast będzie zależało, czy uciekniemy oponentom czy ich zabijemy, gdy bezbronnie będą wisieć w przestrzeni.

 

 

 

 

 

 

Do kładzenia na różnych powierzchniach udostępniono nam miny hakowe. Dzięki zamontowanym hakom, przyciągają one pobliskich wrogów, co można użyć do unieszkodliwienia wroga lub ukrycia ciała.

 

 

 

 

 

 

Ostatnim elementem towarzyszącym nam od pierwszej części było Mechaniczne serce. Tutaj też nam dano odpowiednika tego przyrządu w postaci Szczurzych szeptów – talizmanu, dzięki którym będzie mogła się dowiedzieć więcej o świecie, w tym zdobyć cenne wskazówki. Brzmi znajomo.

 

 

Polecamy przejrzeć także nasze inne artykuły o Dishonored:

Exit mobile version