Świat mediów uległ diametralnej zmianie na przestrzeni ostatnich lat. Kolejne pokolenia coraz bardziej odchodzą od tradycyjnych rozwiązań, jak telewizja, na rzecz internetu oraz interaktywnej rozrywki w postaci gier. Skąd się to wzięło? Odpowiedzi na to pytanie poszukamy podczas wydarzenia Multiscreen Day 2020.
Już 19 marca, w położonym przy ulicy Wioślarskiej 8, warszawskim biurowcu Ms Mermaid odbędzie się piąta edycja konferencji Multiscreen Day. Wydarzenie to jest poświęcone szeroko pojętym mediom oraz zmianom, jakie w nich zachodzą. Tematem tegorocznej edycji jest “Życie w sześciu calach”, czyli jak radzi sobie młoda generacja w sferze mediów. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się co nieco o wiodących trendach w social media, popularności usług streamingowych oraz zjawisku gamingu.
Zagadnienia te omówią czołowi eksperci, reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Karol Suchodolski, LifeTube / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, współinicjator Storia by Abstra / Marta Rybicka, IQS / Anna Gruszka, IPG Mediabrands, Reprise / Przemysław Broniszewski, MOC TV.
Wspólnie z organizatorami konferencji Multiscreen Day 2020 serdecznie zapraszamy wszystkich związanych bądź zainteresowanych rynkiem mediów i reklamy do wzięcia udziału w wydarzeniu.
[AKTUALIZACJA] W obliczu zagrożenia epidemiologicznego organizatorzy zdecydowali się na przełożenie imprezy na 22 października.