Site icon Ostatnia Tawerna

Warner Bros. rozpoczyna oscarową kampanię dla „To”

Warner Bros. korzysta na wielkiej popularności To. Nowa kampania, ma jeszcze bardziej podsycić oczekiwania fanów co do drugiej części i dać filmowi szansę w oscarowych potyczkach. 

Niesamowity sukces filmu To sprawił, że Warner Bros. rusza z oscarową kampanią filmu. Choć twórczość Kinga zawsze miała wielu fanów, to skala sukcesu zaskoczyła wszystkich. Krytycy oraz fani zgodnie stwierdzili – najlepszy horror wszech czasów. 

Ogromny sukces To zapewnił Warner Bros. dużo pewności siebie. Studio postanowiło wykorzystać popularność i zaprezentowało oscarową kampanię. Film zapewnia swój sukces doskonałej obsadzie – zaczynając od wszystkich dzieci, na Pennywise kończąc. Wiele recenzji wychwalało dwójkę aktorów – Bill Skarsgard oraz Sophie Lillis. Jeśli film dostanie aktorskie nominacje, to właśnie ta dwójka ma duże szanse na awans. Innymi kategoriami, gdzie film może zagrzać miejsce, to najlepszy obraz i reżyser.

Warner Bros. prowadzi również kampanie innych, głównych premier tego roku, w tym Wonder Woman, Dunkirk i Blade Runner 2049. Studio ma mocny rok z hitami kinowymi, więc kilka z tych filmów prawdopodobnie dostanie potwierdzenie, gdy nominacje zostaną ogłoszone w styczniu 2018 roku.

Byłoby miło, gdyby sukces To był kontynuowany w postaci kilku nominacji do nagród. Byłby to znak, że gatunek zyskuje nieco więcej szacunku. Wygląda na to, że horrory cieszą się znowu dużą popularnością, więc miejmy nadzieję, że ten pęd będzie trwał.

 

Exit mobile version