Kolejne State of Play w końcu się odbyło i przyniosło ze sobą prawdziwą perełkę, na którą wielu czekało: gameplay nadchodzącego Horizon Forbidden West. Opłacało się czekać, zapowiada się kolejny hit!
O nadchodzącym pokazie PlayStation pisaliśmy tutaj. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, na 20-minutowym wydarzeniu mogliśmy obejrzeć aż 13 minut rozgrywki nadchodzącego tytułu – kontynuacji głośnego Horizon Zero Dawn z 2017 roku. Sequel znów zabierze nas do świata, w którym cywilizacja cofnęła się w rozwoju do etapu prehistorii. Główną bohaterką, jak w przypadku poprzedniej części, pozostanie rudowłosa Aloy. Tym razem jednak akcja rozgrywać się będzie w nowym miejscu, na zachodnim wybrzeżu Ameryki Północnej.
Jeśli jeszcze nie zdążyliście zobaczyć najnowszego gameplayu z gry, koniecznie nadróbcie swoje zaległości. Poniżej znajdziecie fragment zaprezentowany na State of Play. Przedstawia on rozgrywkę na konsoli PlayStation 5, ale jeśli wciąż pozostajecie wierni poprzedniej generacji, to nie martwcie się: tytuł będzie dostępny również na PlayStation 4.
Od chwili zapowiedzi tytułu, jej twórcy od czasu do czasu dzielą się z fanami nowymi materiałami i informacjami z produkcji. Niecały rok temu pojawił się pierwszy zwiastun gry, a niedawno w sieci udostępniono kilka zrzutów ekranu z rozgrywki. Od Ashly Burch, która użycza głosu głównej bohaterce, mogliśmy też usłyszeć obietnicę, że Forbidden West będzie jeszcze lepsze niż swój poprzednik.
Przy okazji pokazu gry, o jej możliwościach wypowiedział się Mathijs de Jonge, reżyser Horizon Zero Dawn oraz Horizon Forbidden West:
Horizon Forbidden West zawiera nowe bronie, które zostały zaprojektowane tak, aby były wyjątkowe, a przy tym odgrywały szczególną rolę w walce z maszynami i ludzkimi przeciwnikami. Wyzwalacze adaptacyjne padów DualSense pozwolą nam jeszcze bardziej poczuć unikalność i satysfakcje z użycia ich.
Guerrilla Games jest zresztą jednym z deweloperów, którzy docenili wpływ kontrolera PS5 Dual Sense na wrażenia z rozgrywki. Horizon Forbidden West użyje wyzwalaczy adaptacyjnych padów, aby każda z broni, wybranych przez graczy, niosła ze sobą inne wrażenia z użytkowania.
Nadchodząca gra ma być tytułem ekskluzywnym na konsole PlayStation, jednak szczegółowa data jej premiery wciąż pozostaje nieznana.