Tuż po zapowiedzi gry, pojawiły się wątpliwości, czy twórcy nie przeniosą gotowej mechaniki z Origins do innej lokacji. Nowy materiał uspokaja graczy.
Internetowy twórca — JorRaptor opublikował w serwisie YouTube nowy gameplay z gry Assassin’s Creed Odyssey. Materiał skupia się na zmianach wprowadzonych względem poprzednika w systemie walki dystansowej.
Przede wszystkim, zniknął znany z Origins podział na kategorie łuków. Zamiast tego, gracz będzie mógł swą dostosować na bieżąco do aktualnej sytuacji. Ponadto, pojawią się nowe rodzaje strzał specjalnych jak paraliżujące, czy strzały śmierci (przyspieszone i zadające większe obrażenia). Najbardziej zaskakuje jednak drzewko umiejętności, a właściwie to jeden konkretny element. Jeden ze skilli pozwala bowiem na trafienie wroga zasłoniętego choćby przez tarczę, namiot, a nawet kamienny mur! To chyba doskonale podkreśla fantastyczny charakter serii.
Jak widać, wbrew początkowym obawom fanów, Odyssey ma potencjał na przyniesienie serii kolejnego powiewu świeżości. Wszystko wskazuje, że walka doczeka się szlifów, a jak informowaliśmy niedawno w grze pojawią się decyzje mające duże znaczenie. Tytuł ma być prequelem wszystkich odsłon, a więc opowie o czasach przed założeniem bractwa. Assassin’s Creed: Odyssey zadebiutuje 5 października na PC, PS4 i Xbox One.
W jaki sposób mogę zmienić rodzaj strzał, z normalnych na na przykład ogłószające?