Site icon Ostatnia Tawerna

Todd Howard spodziewa się problemów przy premierze „Fallout 76”

W sieci pojawiają się kolejne szczątki informacji związanych ze zbliżającą się premierą Fallout 76. Todd Howard opowiedział m.in. jak będzie wyglądać podróżowanie czy co stanie się z naszą bazą, gdy się wylogujemy. Zdradził też, że Bethesda obawia się premiery gry ze względu na jej sieciowy model.

Rozgrywka Fallout 76 ma skupiać się na multiplayerowym doświadczeniu, a związane z tym obawy mają nie tylko gracze, ale jak się okazuje również twórcy. W wywiadzie jakiego Todd Howard udzielił Geoffowi Keighleyowi podczas hiszpańskiej konferencji Gamelab, deweloper przyznał, że zorganizowanie bezproblemowej premiery będzie sporym wyzwaniem.

To całkiem nowa rzecz dla nas. Jesteśmy przerażeni. Jak możemy sprawić, żeby wszystko dobrze działało? Przyglądamy się innym dużym sieciowym grom i nawet deweloperzy, którzy w swoim dorobku mają wiele podobnych tytułów, zawsze natykają się na kłopoty. Nie jesteśmy tak naiwni, by uważać, że wszystko przebiegnie perfekcyjnie. – przyznaje Howard.

Dlatego w pierwszej kolejności deweloperzy skupią się na wyeliminowaniu wszelkich trudności, uprzykrzających graczom zabawę, a dopiero później zaczną się przygotowywać do premiery pierwszego DLC. Póki co nie mamy informacji, ile ich będzie, podobno jednak zespół pracuje nad nimi już od jakiegoś czasu. Pełen wywiad znajdziecie na tej stronie.

Z kolei w wywiadzie dla włoskiego serwisu Multiplayer Howard mówił o zabezpieczeniach przed np. nadużywaniem różnicy poziomów. Twórcy podobno mają na to kilka pomysłów, między innymi niemożliwe będzie zabijanie graczy poniżej piątego poziomu. Jakiś czas po premierze pojawią się też serwery przeznaczone dla graczy chcących zagrać samotnie lub ze znajomymi. W planach oczywiście będzie również wsparcie dla modów. Z mniejszych ciekawostek w grze nie będzie żadnych pojazdów, ani wierzchowców, będzie jednak szybko podróż. Jak już wspominaliśmy bazę będziemy mogli wybudować w dowolnym miejscu dzięki C.A.M.P., jeżeli zastanawialiście się co będzie się działo w bazą, kiedy będziecie offline – cóż, baza ma zniknąć razem z wami.

Fallout 76 ma przybrać formę bardziej survivalowego MMO, w grze nie będzie już NPC-ów oferujących zadania poboczne, a naszym głównym celem będzie odbudowa Stanów Zjednoczonych, właśnie poprzez rozbudowę. Rozgrywka osadzona będzie na terenie Zachodniej Wirginii. Premiera Fallout 76 została zapowiedziana na 14 listopada tego roku, gra ma się ukazać na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Exit mobile version