Site icon Ostatnia Tawerna

Timothée Chalamet jako Edgar, syn Edwarda Nożycorękiego.

Wideo przedstawiające młodego aktora u boku Winony Ryder robi furorę w sieci! Czy to zapowiedź nowego filmu?

Wideo z Chalametem i Winoną Ryder krąży po sieci i szybko stało się hitem internetu. Fani Edwarda Nożycorękiego zaczęli żywić nadzieję, że jest to zapowiedź kontynuacji kultowego filmu z 1990 roku w reżyserii Tima Burtona. Niestety, musimy ostudzić ich emocje. Timothée Chalamet jako Edgar Nożycoręki to nic innego, jak niezwykle kreatywna i wzruszająca reklama Cadillaca, która swoją premierę miała podczas tegorocznego finału Super Bowl.

Finał Super Bowl to dla reklamodawców w USA najważniejszy wieczór w roku. Przed telewizorami zasiada wtedy około 100 mln Amerykanów, dlatego PR-owcy stają na głowie, żeby jak najbardziej przyciągnąć widzów.  Efekt jest taki, że za 30-sekundowy spot telewizyjny trzeba zapłacić ponad 5 mln dolarów. Cadillac postawił tym razem na klasyczny ruch i zainspirował się fabułą kinowego hitu – wybór padł na Edwarda Nożycorękiego. W ich wersji opowieści Tima Burtona nie pojawia się jednak Johnny Depp – z niemałym powodzeniem zastąpił go Timothée Chalamet. Spot reklamowy ma służyć promocji przyszłorocznego modelu elektrycznego samochodu Cadillac Lyriq. Trzeba przyznać, ze twórcy spisali się na medal, a wideo przyciągnęło ogrom uwagi. Smaczku całości dodaje również fakt, że u boku Timothée Chalameta pojawiła się Winona Ryder – gwiazda Edwarda Nożycorękiego, która wcieliła się przed laty w Kim Boggs, ukochaną tytułowego bohatera.

tipsforwomens.org

W reklamie Kim Boggs przedstawia widzom swojego syna, Edgara, który – podobnie jak ojciec zamiast rąk ma ostrza. Pomimo wielu codziennych trudności chłopak stara się prowadzić zwyczajne życie – studiuje, pracuje w restauracji, a w wolnym czasie gra w gry wideo. Poruszając się po mieście, musi jednak polegać na matce albo na komunikacji miejskiej, jednak kierowca w pewnym momencie odmawia mu przejazdu. Kim postanawia więc sprawić synowi prezent, auto na miarę dzisiejszych czasów. Klimat podkręca poruszająca muzyka Danny’ego Elfmana z filmu Tima Burtona.

Co o popularności filmu w sieci mówią sami jego bohaterzy?

Możliwość wcielenia się w Edgara była spełnieniem marzeń. W dzieciństwie uwielbiałem Edwarda Nożycorękiego (Timothée Chalamet dla Vanity Fair)

Byłam zachwycona pomysłem współpracy z Timothée. Rzadko się zdarza, żeby dzieło, z którego jesteś dumny, ewoluowało wraz z duchem czasu, nawet po 30 latach. Cieszę się, że Edgar radzi sobie w nowym świecie. Mam nadzieję, że zarówno fani, jak i ci, którzy po raz pierwszy poznają Edwarda Nożycorękiego, będą się tym cieszyć. Uderzyło mnie wiele miłych wspomnień. (Winona Ryder dla Vanity Fair)

Internauci nową reklamą są zachwyceni. Czy wynikiem tego będzie film pełnometrażowy? Zobaczymy, a tymczasem sami oceńcie reklamę samochodu Cadillac Lyriq. Tak tylko nawiasem dodamy, że mistrzem NFL w 2021 roku została drużyna Tampa Bay Buccaneers, która ograła Kansas City Chiefs 31:9.

Exit mobile version