Site icon Ostatnia Tawerna

Światowa premiera nowej kolekcji ubrań „Rick and Morty”

Pod koniec marca na rynku zadebiutowała nowa kolekcja męskiej odzieży Rick and Morty x Elevenparis na sezon wiosna-lato 2019 z motywami kultowego serialu Adult Swim. To efekt współpracy Turnera, spółki należącej do WarnerMedia z francuską marką streetwearową Elevenparis.

Kolekcja Rick and Morty x Elevenparis na sezon wiosna-lato 2019 została zainspirowana muzyką – od hip-hopu i rapu do rock and rolla. W ofercie znalazły się kolorowe t-shirty oraz bluzy, czyli elementy garderoby, na których Elevenparis opierało swoją markę przez ostatnie 15 lat istnienia. Oryginalne grafiki z wizerunkami postaci oraz zabawnymi hasłami, które pojawiły się na ubraniach doskonale oddają specyficzne poczucie humoru charakteryzujące kultową kreskówkę.

„Rick and Morty” to animowany serial komediowy Dana Harmona (twórcy serialu Community) i Justina Roilanda, nadawany na kanale Adult Swim. Opowiada o genialnym naukowcu Ricku Sanchezie, który wciąga swojego nieśmiałego wnuka w wysoce niebezpieczne przygody w całym kosmosie. Socjopatyczny bohater mieszka z córką Beth, jej mężem Jerrym, a także dziećmi – Summer i Mortym i nieustannie zabiera całą czwórkę w międzygalaktyczne podróże. Czy rodzina jest w stanie przetrwać szaleństwo Ricka i cały chaos, który spotka we wszechświecie?

Nowa kolekcja jest już dostępna dla fanów na całym świecie, do kupienia online na www.elevenparis.com.

Exit mobile version