Site icon Ostatnia Tawerna

Polscy rysownicy w ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Doceniam, dziękuję!”

Celem akcji realizowanej z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów ALDI jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Na zaproszenie agencji Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należących do Grupy S/F, w akcję zaangażowali się wybitni polscy rysownicy, którzy zaprojektowali autorskie naklejki będące hołdem dla cichych bohaterów dnia codziennego.

Akcja „Doceniam, dziękuję!” to wyjątkowa inicjatywa, skupiająca wokół siebie ludzi i firmy z różnych branż, dla których poczucie solidarności i chęć niesienia pomocy nie są pustym sloganem. Ośmiu polskich artystów, ilustratorów: Tomek Bieniek, Ernesto Gonzalez, Paweł Jońca, Tomasz Łęczyński, Marta Paradowska, Dawid Ryski, Przemysław „Trust” Truściński oraz Andrzej Wieteszka zaproszonych zostało do stworzenia serii obrazów ilustrujących codzienny trud tych grup społecznych. Ich autorskie interpretacje hasła przewodniego akcji, umieszczone na naklejkach wyprodukowanych i dystrybuowanych przez sieć sklepów ALDI staną się symbolami wsparcia oraz wyrazu wdzięczności. Idea kampanii zakłada, by każdy mógł okazać swoje wsparcie – DOCENIĆ I PODZIĘKOWAĆ – kupując prace ilustratorów w formie naklejek dostępnych w sklepach ALDI. Całkowity dochód uzyskany z ich sprzedaży zostanie przekazany na zbiórkę dotyczącą walki z COVID – 19, zorganizowaną na portalu
www.siepomaga.pl.

Ten projekt daje nam dużą satysfakcję zarówno w wymiarze czysto ludzkim, jak i na poziomie zawodowym. Dzięki zaangażowaniu osób z różnych spółek należących do naszej grupy powstał wyjątkowy koncept, który niesie ze sobą odrobinę dobra w tych trudnych czasach. Ogromnie cieszymy się, że sieć sklepów ALDI zaufała nam po raz kolejny i utożsamiła się z tym pomysłem – mówi Józek Dutkiewicz, Dyrektor Kreatywny agencji Scholz&Friends. – Wyrazy uznania należą się także artystom, którzy pomimo tego, że również znaleźli się w trudnej dla siebie sytuacji zawodowej, zdecydowali się dołączyć do naszej inicjatywy i nieodpłatnie przygotować fantastyczne kreacje składające się na unikatową kolekcję naklejek „Doceniam, dziękuję!”– dodaje Dutkiewicz.

Kolekcja naklejek w ramach akcji „Doceniam, dziękuję!” dostępna jest od 12 maja we wszystkich sklepach sieci ALDI w Polsce. Klienci mogą je kupić w ramach wdzięczności i solidarności z „cichymi bohaterami”. Koszt pojedynczej naklejki to 1, 99 zł. Całkowity dochód ze sprzedaży naklejek zostanie przekazany na zbiórkę dotyczącą walki z COVID-19, zorganizowaną na stronie fundacji www.siepomaga.pl.

Sieć ALDI uruchomiła specjalną stronę dedykowaną akcji www.aldi.pl/doceniamdziekuje, na której znajdą się szczegółowe informacje na temat akcji, jej regulaminu czy aktualnego stanu zbiórki, a także sylwetek i inspiracji ilustratorów tworzących naklejki. Autorami pomysłu i koncepcji są Agencja Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals. Partnerem akcji jest Grupa LTTM, która odpowiada za komunikację z influencerami. Wszystkie podmioty z
holdingu Mediacap angażują się w akcję nieodpłatnie.

Exit mobile version