Site icon Ostatnia Tawerna

Niska sprzedaż „Star Wars: Battlefront 2” na PC

Jak widać zawirowania wokół gry i firmy EA szybko nie znikną. I odbiło się to dość poważnie na sprzedaży na rynku pecetowym.

W Wielkiej Brytanii wydanie pudełkowe sprzedaje się aż o 60% gorzej niż poprzednia odsłona serii. Co prawda znajduje się obecnie na drugiej pozycji sprzedaży, zaraz po najnowszym „Call of Duty”. To dość wysoki spadek, który można upatrywać wokół całego zamieszania związanym z mikropłatnościami. Jako, iż rynek brytyjski jest ogromny i często jest przedstawiany jako przekrój sprzedaży gier w Europie, można śmiało powiedzieć, że EA na pewno nie będzie zadowolone z tego wyniku. Gracze tak łatwo nie ulegają kampaniom marketingowym i są bardzo świadomymi klientami. Może tego typu pomysły monetyzacji gier zostaną porzucone, choć zapewne to płonne nadzieje.

Zobacz również: EA chwilowo wycofuje się z mikropłatności w „Star Wars: Battlefront II”

Sam zrezygnowałem z zakupu gry, gdy zagrałem w betę i zobaczyłem w praktyce system kart. Jednak system P2W na razie zniknął, ale czy na stałe? 

 

Exit mobile version