Czy telewizja w media miksie ma jeszcze sens i jak utrzymać uwagę pokolenia Y i Z oraz generacji alfa?
Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.
Multiscreen Day odbędzie w formie hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie internetowej każdy może wybrać formę udziału. Online – zostanie udostępniona platforma z transmisją live. Stacjonarnie – w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre przy ulicy Grzybowej 63.
Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą między innymi na takie pytania jak: Co wspólnego mają gry i Netflix? Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce? Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza? Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile’u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.
Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji.
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.