Site icon Ostatnia Tawerna

Maestro Media zapowiedziało grę „Hello Kitty”!

Maestro Media ogłosiło, Hello Kitty: Day at the Park – zupełnie nową grę planszową zaprojektowaną przez Robertę Taylor. Pojawi się ona na rynku w przyszłym roku.

Szczegóły dotyczące gry są na razie trzymane w tajemnicy, ale gra będzie przeznaczona dla 2-4 graczy i przeznaczona dla osób w wieku od 8 lat. Produkcja gry rozpocznie się we wrześniu, a fani będą mogli mieć wpływ na ostateczny projekt przed jej wydaniem.

Maestro Media jest najbardziej znane ze swojej adaptacji The Binding of Isaac, a także ze stołowych wersji Bridge Constructor i Sally Face. Seria Hello Kitty wyznacza nowe terytorium dla firmy. Udowodnili nam, że mogą tworzyć gry w swoim stylu, a jednocześnie sprawiać, że będą one wyjątkowe.

Jesteśmy zachwyceni współpracą z Sanrio nad udostępnieniem nowej gry Hello Kitty bezpośrednio fanom. Nie możemy się doczekać bezpośredniej współpracy z milionami fanów ukochanej marki na całym świecie, włączając ich pomysły i opinie, aby stworzyć jedyne w swoim rodzaju doświadczenie, które pokocha społeczność.

– powiedział Javon Frazier, założyciel i dyrektor generalny Maestro Media

Hello Kitty pojawiła się już w wielu grach, chociaż większość z nich to licencjonowane wersje gier, takich jak Uno, Monopoly i Labyrinth. To może być pierwsza oryginalna gra opracowana od dłuższego czasu, chociaż kilka oryginalnych gier stołowych dla dzieci zostało wydanych w 2000 roku, u szczytu szaleństwa różowej kotki.

Hello Kitty pozostaje niezwykle popularną franczyzą, której wartość szacuje się na ponad 8 miliardów dolarów. Siła franczyzy tkwi w wielu licencjonowanych projektach, a Sanrio ograniczyło ostatnio swoje projekty telewizyjne do programów na YouTube. New Line pracuje nad filmem o Hello Kitty, chociaż od 2021 roku nie mieliśmy żadnych aktualizacji.

Exit mobile version