Produkcja skupiająca się wokół wampirów staję się coraz mniej tajemnicza. Nowe materiały prezentują sposoby tworzenia świata oraz jakie znaczenie mają mieszkańcy Londynu na przebieg fabuły oraz rozgrywki.
Materiał „Architects of the Obscure” prezentuje poszczególne dzielnice i oraz kto je zamieszkuje. Dowiemy się też o samym projektowaniu tego mrocznego świata oraz w jaki sposób graficy tworzą klimat historycznego miasta.
W odcinku „Human After All” twórcy ze studia DONTNOD wyjawią, w jakiej mierze mieszkańcy danej dzielnicy są jej nieodłączną częścią – zarówno pod względem mechaniki rozgrywki, jak i fabuły. Gracze, kierując poczynaniami Jonathana Reida, rozwiną nowe moce i wzmocnią się poprzez zdobywanie doświadczenia – lecz wykonywanie zadań i eliminowanie przeciwników wcale nie przysporzą go im najwięcej. Przeciwnie, by skutecznie rosnąć w siłę, bohater będzie musiał uśmiercać i pić krew mieszkańców czterech dostępnych w grze dzielnic. Ponadto, uzdrawiając postacie drugoplanowe oraz dowiadując się więcej o ich życiu i uczuciach, odbiorcy zwiększą pulę dostępnych punktów doświadczenia – lecz wówczas, by je otrzymać, przyjdzie im zapłacić ogromną cenę.
Zobacz również: Nowy materiał o grze „Vampyr”
Gra zapowiada się coraz lepiej i myślę, że będzie to jedna z najciekawszych premier tego roku. Mam nadzieję, że gra spełni oczekiwania i dostaniemy świetną przygodę.