Site icon Ostatnia Tawerna

„God of War” na boisku halowym NBA

Nowe strategie marketingowe. Małe, a cieszą fanów.

Sony naprawdę zwiększa swoją kampanię marketingową dzięki ekskluzywnym produktom PS4. Niedawno widzieliśmy, jak reklamują God of War i PlayStation na tegorocznym Fiesta Bowl, teraz biorą swoje reklamy na parkiety NBA. W swoim ostatnim przedsięwzięciu marketingowym Sony przyciągnęło uwagę całego stadionu za pomocą „ręcznie” wykonanego zwiastuna wyświetlanego na boisku NBA.

Materiał przedstawia reklamę wyświetlaną podczas gry NBA w Oakland. Jak można sobie wyobrazić, cała powierzchnia do gry tworzyła jeden wielki ekran. Tysiące ludzi była świadkami poczynań Kratosa i Atreusa w zimowej scenerii.

Jak widać, Sony prowadzi więcej działań marketingowych. Teraz, gdy zaprezentowali nowy God of War na boisku do koszykówki, kto wie, gdzie jeszcze wezmą swoje produkty.

Exit mobile version