Wielu fanów serii może być zaskoczonych taką formą promocji. Tylko czy aby na pewno pozytywnie?
Kampania marketingowa Fallout 76zmierza ku finałowi, czego efektem jest zwiększona intensywność. Niedawno informowaliśmy o zaangażowaniu się Bethesdy w akcję charytatywną, czego efektem jest licytacja pięknych, kolekcjonerskich hełmów, będących jednym z symboli marki. Tym razem otrzymaliśmy nowy materiał promocyjny w formie reklamy z aktorami.
Od razu w oczy rzuca się niezwykle pogodny i przerysowany ton materiału. Owszem, konwencje humorystyczne nie są dla Fallouta niczym nowym, jednak próżno było dotychczas szukać w promocji tak beztroskiego, wręcz teledyskowego strzelania. Raczej kojarzyliśmy serię z lekko makabrycznymi, gorzkimi żartami. Być może wpisuje się to w sam ton Fallout 76, który na dobre zrywa z erpegową naturą, na rzecz wieloosobowej strzelaniny. W grze nie znajdą się nawet postaci niezależne.
W każdym razie, gra ukaże się na PC, PS4 i Xbox One 14 listopada.