Site icon Ostatnia Tawerna

„Fallout 76″ z kolorową reklamą live action

Wielu fanów serii może być zaskoczonych taką formą promocji. Tylko czy aby na pewno pozytywnie?

Kampania marketingowa Fallout 76zmierza ku finałowi, czego efektem jest zwiększona intensywność. Niedawno informowaliśmy o zaangażowaniu się Bethesdy w akcję charytatywną, czego efektem jest licytacja pięknych, kolekcjonerskich hełmów, będących jednym z symboli marki. Tym razem otrzymaliśmy nowy materiał promocyjny w formie reklamy z aktorami.

Od razu w oczy rzuca się niezwykle pogodny i przerysowany ton materiału. Owszem, konwencje humorystyczne nie są dla Fallouta niczym nowym, jednak próżno było dotychczas szukać w promocji tak beztroskiego, wręcz teledyskowego strzelania. Raczej kojarzyliśmy serię z lekko makabrycznymi, gorzkimi żartami. Być może wpisuje się to w sam ton Fallout 76, który na dobre zrywa z erpegową naturą, na rzecz wieloosobowej strzelaniny. W grze nie znajdą się nawet postaci niezależne. 

W każdym razie, gra ukaże się na PC, PS4 i Xbox One 14 listopada.

Exit mobile version