Site icon Ostatnia Tawerna

„Death Stranding” odświeży formułę otwartych światów

Przynajmniej tak twierdzi reżyser gry – Hideo Kojima. Twórca znany jest z odważnych pomysłów w swoich grach.

Zapowiedzane na E3 2016 Death Stranding wciąż pozostaje jedną wielką zagadką. Stojący za projektem Hideo Kojima i aktor Norman Reedus odwiedzili wydarzenie  Tribeca Film Festival, gdzie podzielono się z fanami kilkoma nowymi informacjami na tematy filozofii gry. Kojima obiecuje, że Death Stranding odświeży podejście do tworzenia growych, otwartych światów.

Motywem przewodnim rozgrywki ma być tworzenie więzi między graczami i postaciami zamieszkującymi świat gry. Nacisk ma być położony na interakcje będące w pewien sposób odskocznią od samotnej eksploracji. Reżyser zapewnia także, że choć tytuł jest produktem rozrywkowym, nastawionym na dostarczenie graczom zabawy, ma on również skłaniać do refleksji.

Cóż, ciężko powiedzieć, żeby te informacje rozjaśniały tajemniczą otoczkę wytworzoną wokół gry. Death Stranding zmierza na konsole PlayStation 4, lecz nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery. Hideo Kojima żartuje, że gra ma być gotowa przed Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio, a więc przed latem 2020 roku.

Exit mobile version