Site icon Ostatnia Tawerna

Co wydarzy się w 2. sezonie „Westworld”? Rusza nowa kampania promująca serial

Może Gra o tron nadal jest największym hitem HBO, ale kolejna produkcja tej stacji, Westworld – hybryda westernu i „science-fiction gone wrong” – także wzbudziła sporo emocji. Teraz poznajemy szczegóły na temat wydarzeń drugiego sezonu. I to w dosyć ciekawy sposób.

Interaktywne strony internetowe są sposobem na promocję już od dawna. Witryny fikcyjnych firm postaci czy czasopism wykorzystywano już przy takich produkcjach, jak Zagubieni, Mroczny Rycerz, czy ostatnio przy powrocie Miasteczka Twin Peaks. Na potrzeby premiery Westworld stworzono stronę, Discover Westworld, która została zaprojektowana jak witryna prawdziwego parku rozrywki. Teraz zaszły na niej spore zmiany, które mają wpasować się w wydarzenia, jakie miały miejsce w finałowym odcinku pierwszego sezonu.

Niestety, w Polsce ten link przenosi nas na polską witrynę HBO, która nie zawiera nic specjalnie ekscytującego. Ale relacje z zagranicy pokazują, że zmiany mają swój klimat. Sami zobaczcie:

W miejscu oficjalnej strony parku pojawia się niepokojący komunikat, pisany prawdopodobnie przez kogoś – człowieka – uwięzionego w parku rozrywki i ukrywającego się przed robotami. Wołanie o pomoc szybko jednak znika, zastąpione słowami „all is well”. Czyżby osoba, która prosiła o pomoc została odnaleziona przez jedną z maszyn i… unicestwiona? Albo uciekła?

Pojawia się także hasło Journey into night. Jest to zarazem tytuł pierwszego odcinka drugiej serii oraz tytuł ostatniej opracowanej przez doktora Forda (Anthony Hopkins) narracji, od której zaczął się bunt maszyn.

Premiera nowej serii zaplanowana jest na 2018 rok.

Źródło: radiotimes.com

Exit mobile version