Site icon Ostatnia Tawerna

„Bloodstained” w pierwszej połowie 2018?

Koji Igarashi, znany przede wszystkim jako twórca gry Castlevania: Symphony of the Night, ogłosił ostatnio, że jego najnowszy projekt, Bloodstained, nie ukaże się w 2017 roku, jak planowano, lecz rok później.

Celem Bloodstained jest wskrzeszenie gotyckich horrorów właśnie w stylu starej Castlevanii. Gracze wcielą się w postać Miriam, sieroty opętanej przez alchemiczne przekleństwo: jej skóra z wolna twardnieje i krystalizuje się. Gameplay ma przybrać postać doskonale znaną gatunkowym wyjadaczom: zwiedzanie starego zamczyska, walka z hordami przeciwników oraz interesującymi bossami.

Iga nie podał jednak dokładnej nowej daty premiery swojego dzieła, ustalając ją niezbyt precyzyjnie na „pierwszą połowę 2018 roku”. Powodem opóźnienia jest ponoć ta sama bolączka, która zdaje się dręczyć większość kickstarterowych projektów: chęć uczynienia gry jak najlepszą i w pełni odpowiadającą wizji twórcy.

Exit mobile version