Jak już twórcy nie raz podkreślali, przy tworzeniu kolejnej odsłony Assassin’s Creed inspirowali się oni takimi grami jak Wiedźmin 3 i Skyrim. Teraz ujawnili kolejną ciekawostkę.
Okazuje się, że nowość, jaką jest system wyborów, pozwoli graczom podejmować decyzje o długoterminowych konsekwencjach. To oznacza, że będzie trzeba rozważnie dobierać zdania.
W wywiadzie udzielonym serwisowi IGN dyrektor narracji projektu, Mel MacCoubrey, podkreśliła również, że autorzy w ten sposób chcą wytworzyć więź między graczem a produkcją, aby użytkownik miał wpływ nie tylko na ruch postaci, ale i fabułę. Wyjaśniła też, że dokonywane przez nas wybory mogą zaowocować innymi celami w zadaniu i przerywnikami filmowymi, a nawet odrębnymi misjami.
Zobacz również: Ubisoft chce tworzyć niekończące się gry
W Assassin’s Creed: Odyssey zagramy na PC, PlayStation 4 i Xbox One już 5 października.